P1010734

Ресторант Панорама

Калофер

Представяте ли си как с ледена бира в ръка имате чудесна гледка към връх Ботев и Райското пръскало – най-високия връх на Стара планина и най-високия водопад на Балканите? И то без да сте направили необходимия поне 4 часов поход преди това. Това може да се случи единствено в хотел-ресторант “Панорама”- на самия подбалкански път, точно над Калофер. Там освен, че ще ви нахранят и напоят хубаво ще ви предложат и далекоглед, за да се насладите на прекрасната панорама към Калофер, сгушен в подножието на величествената Стара планина… Това е ресторантът с една от най-хубавите гледки, който напълно заслужава името си!



Comments

comments

Минко Михайлов

Град: 

КАЛОФЕР

Адрес: 

ул."Добри Войвода" 19, вход откъм главния път София-Сливен /Е-871/

Телефон: 

03133 5544

Web: 

http://www.panorama-kalofer.com

GPS: 

42.605739, 24.979422


Виж и в сайта за заведения - zavedenia.bg >>


19 thoughts on “Ресторант Панорама

  1. Prekrasno e tam,koito ima vazmojnost da go poseti.Az vinagi kogato sam si v Bg.go pose6tavam.Prekrasni sobstvenici….

  2. Често посещаваме това прекрасно място.Кухнята е невероятна и е поднесена винаги с голямо настроение,което те предразполага да усетиш спокойствието и уюта,което цари наоколо.Домакините са прекрасни хора,отдадени изцяло на клиентите.Гледката е невероятна и приказна.ПОСЕТЕТЕ ТОВА СТРАХОТНО И КРАСИВО МЯСТО,КОЕТО Е ЕДНА МАЛКА ЧАСТ ОТ НАШАТА КРАСИВА БЪЛГАРИЯ!

  3. Невероятно място! Кухнята, стаите, обслужването, гледката – никъде няма да намерите по-добро!

  4. Едно от прекрасните места в Калофер!!! Лъчезарни и прекрасни собственици.Заслужава си да се посещава!!!!

  5. Освен от гледката сме доволни и от съдържанието в чиниите.За да не си кривим душата ще споделим,че гледката на Райското пръскало от хижа Рай е доста по-добра само дето ще коства на чревоугодниците около 4 часа :).

  6. Прекрасна гледка. Много вкусна храна, усмихнат и отзивчив персонал.

  7. Посетихме хотела и ресторанта неотдавна. Да, гледката е невероятна, храната вкусна, но чакането? Поръчахме си в 19,30ч. бирата дойде в 20 ч., салатите дойдоха в 20,30 ч., пържените картофи в 21 ч., яденето в 21,30, а пърленката – заедно със сметката във 22ч.! Когато си тръгвахме по съседните маси още чакаха предястията. Сервитьорките тичаха напред – назад, но явно кухненският персонал не смогваше! На сутринта положението със закуската беше същото.

    • Явно са имали някакъв проблем, защото нито на нас се е случвало, нито някой досега е казал нещо за закъснение.

  8. Ресторант с много вкусна кухня и добро обслужване!Бяхме гости на хотела и останахме много доволни,”ПАНОРАМА”(-та) е невероятна.

  9. На 03.01.2015 г. посетихме ресторанта. Взеха поръчка бързо. Храната беше доставена сравнително бързо. Гледката към Калофер е очарователна, но всичко хубаво свърши до тук. Когато дойде сметката се установи, че сме изпили с 10 кафета повече. Но тава не беше всичко. При коригирането и се установи, че и цената виното което поръчахме не отговаря на това в менюто. Повторното повикване на сервитьорката се превърна в ходене по мъките (минаваше край нас с гръб и обърната глава) все едно че не съществувахме. Отидохме при барманката която каза да ни върне надписаното, но тя избяга под претекст, че има поръчка. Не е дочакахме, тръгнахме си. Крайно сме възмутени от отношението на персонала към клиентите и ако искате да имате посетители поне си подбирайте персонала, защото ако клиентите са се отбили веднъж, то втори път няма да Ви посетят, а така бизнес не се прави.

    • Уважаема госпожо, аз съм въпросната барманка (и заместник управител), която беше смяна в конкретната ситуация. Мисля че в имейла който Ви изпратихме, веднага след случката подробно Ви обяснихме и се извинихме за недоразумението което се беше получило с единичното некоригирано меню. Категорично твърдя, че разликата в сметката не е умишлено “надписана” понеже няма как сервитъорката да си прибере тези пари при положение че са маркирани на касовия бон и не е “избягала”, за да не ви върне разликата от 2 лв., а Вие си тръгнахте демонстративно. За нас удоволетвореността на клиентите винаги е била на първо място, затова и бяха предприети действия подобни недоразумения да не допускат за в бъдеще. Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство! Всичко добро!

  10. Чудно местенце, най доброто шкембе което съм ял поне досега и цените са много добре.

  11. Всичко беше перфектно-вкусна храна,достъпни цени,любезен персонал и красива гледка.Нощувахме в хотелската част-там има какво още да се желае.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>